آمار ضعیف وینگر برزیلی در منچستر یونایتد

آمار ضعیف وینگر برزیلی در منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر برنامه‌های آنتونی ماتئوس، وینگر منچستریونایتد به گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه این تیم قصد دارد وینگر برزیلی خود را اخراج کند، پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در تابستان 2022، سرمایه‌گذاری زیادی روی این مهاجم 23 ساله برزیلی انجام دادند و او را از آژاکس به منچستر آوردند. این قرارداد باعث شد آنتونی که قبلا هم در آمستردام شاگرد اریک تن هاگ بود، مجددا با این مربی هلندی متحد شود. تفاوت این هم‌تیمی شدن مجحدد این است که آنتونی و تن هاگ در آمستردام موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده بودند اما این بار در منچستر خبری از آن موفقیت‌ها نیست. آنتونی از زمان پیوستن به منچستر تاکنون در داخل و خارج از زمین با مشکلاتی مواجه بوده و تنها 8 گل در 66 بازی در تمامی رقابت‌ها برای شیاطین سرخ به ثبت رسانده است. او هنوز در فصل جاری هیچ سهمی در گل‌های سونایتدی‌ها نداشته و همین منجر به شایعاتی درباره او و احتمال جدایی‌اش منچستریونایتد شده است.

مدیر برنامه‌های آنتونی همه شایعات درباره رفتن این بازیکن برزیلی از منچستر را تکذیب کرده و عنوان کرد: "آنتونی خوب می‌داند که باید عملکرد بهتری داشته باشد اما خب بدشانسی هم آورده ولی در ماه‌های باقیمانده تمام تلاشش را خواهد کرد و همه شاهد بازگشت پرقدرت او خواهیم بود. یکی از نقاط قوت آنتونی ضربات سر اوست و حتما از این ویژگی خود برای گلزنی استفاده خواهد کرد."

آنتونی در تعطیلات زمستانی روی تقویت فیزیک بدنی خود کار کرده و برای بازی‌های بعدی منچستریونایتد خود را آماده می‌کند. یونایتدی‌ها در دور چهارم جام حذفی انگلیس روی یکشنبه به مصاف نیوپورت می‌روند و همه هواداران از تن هاگ و شاگردانش انتظار پیروزی در این دیدار را دارند.

1369