خشم سوارز از مسی در تمرین اینتر میامی: احمق!

خشم سوارز از مسی در تمرین اینتر میامی: احمق!

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر کسی جرئت توهین به لیونل مسی را دارد اما به نظر می رسد که دوست قدیمی او لوئیز سوارز در یکی از تمرینات اخیر اینتر میامی این کار را کرده است!

به گزارش فوتبالی، سوارز از گرمیو راهی اینتر میامی شد تا دوباره به دوست قدیمی خود لیونل مسی ملحق شود.  اینتر میامی در حال حاضر اردوی پیش فصل خود را اغاز کرده و در بازهیای پیش فصل مقابل ال سالوادور و دالاس حضور پیدا کرده است. آنها به زودی به عربستان سفر می کنند تا مقابل الهلال و النصر قرار بگیرند.

اینتر میامی بر اساس سنت بازیکنان تازه وارد، باید از تونل تشکیل شده توسط هم تیمی هایش عبور می کرد که در این میان باید چندین چک هم نوش جان می کرد! مسی در پایان این تونل قرار داشت و بدون هیچ تعارفی دوستش را کتک زد. سوارز نیز از کتک خوردن از مسی راضی نبود و خطاب به بازیکن آرژآنتینی گفت:" از کی تا حالا در تونل مشت می زنی، احمق؟"

اینتر میامی فعلا شروع خوبی در پیش فصل نداشته و در دو بازی خود نتوانسته گلزنی کند. آنها در تلاش هستند که فلیپه کوتینیو هافبک برزیلی را هم از لیگ قطر به خدمت بگیرند تا جمع  ستارگان سابق بارسلونا در این تیم جمع تر شود چرا که بوسکتس و آلبا هم در حال حاضر در اینتر میامی حضور دارند.

4125