شوک جدید به بارسلونا: مصدومیت مدافع فیکس کاتالان‌ها جدی است

شوک جدید به بارسلونا: مصدومیت مدافع فیکس کاتالان‌ها جدی است

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا نه تنها با شکست در مقابل بیلبائو از کوپا دل ری حذف شد بلکه یکی از بازیکنان کلیدی خود را در این مقطع حساس فصل از دست داد.

به گزارش فوتبالی، آلخاندرو بالده دفاع چپ بارسلونا به علت مصدومیت در دقیقه 23 در سن مامس با مصدومیت از زمین خارج شد و جای خود را به هکتور فورت جوان داد. در انتظار نتایج تست های پزشکی ، به نظر می رسد که بالده دچار یک مصدومیت عضلانی جدی شده باشد. 

بارسلونا در دور رفت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ باید به مصاف ناپولی برود که این بازی کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد و خیلی بعید است که بالده در این بازی حساس حضور پیدا کند. 

البته آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی پس از مدتها از مصدومیت برگشت و در مقبل بیلبائو بازی کرد. این بازیکن در مقابل بتیس به علت مصدومیت غایب بود. 

بالده روز پنجشنبه تست می دهد تا شدت دقیق مصدومیتش مشخص شود و اگر مشکلش جدی باشد، ژاوی باید در هفته های اینده فکری به حال دفاع چپ تیمش کند. مارکوس آلونسو نیز به علت مصدومیت کمر قرار است که تحت عمل جراحی قرار بگیرد.استفاده از بازیکنان در پست غیرتخصصی یا محصولات آکادمی می توانند برخی از گزینه ها باشند چرا که بارسلونا توان مالی خرید بازیکن در زمستان را ندارد.

4125