چلسی به دنبال مهاجم ۲۰ ساله کلمبیایی باشگاه استون ویلا

چلسی به دنبال مهاجم ۲۰ ساله کلمبیایی باشگاه استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی وضعیت مهاجم ۲۰ ساله استون ویلا را زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، جان دوران مهاجم کلمبیایی ۲۰ ساله استون ویلا مدنظر  باشگاه چلسی قرار دارد.این بازیکن در این فصل برای استون ویلا ۱۷۴ دقیقه بازی کرده و دو گل به ثمر رسانده است یعنی به طور میانگین هر ۸۷ دقیقه یک گل توسط این بازیکن ثبت شده است. این مهاجم چپ پای استون ویلا با رقمی نزدیک به ۲۰-۲۵  میلیون پوند در دسترس خواهد بود. جان دوران با توجه به سن پایین و دستمزد نسبتا کم، بیشتر از بازیکنی با سن و سال کریم بنزما با خریدهای سال های اخیر چلسی و به خصوص تاد بولی مطابقت دارد.

البته هر گونه اقدام جدی چلسی برای جذب جان دوران مهاجم استون ویلا ممکن است به این بستگی داشته باشد که آیا آرماندو برویا که تصور می شود استون ویلا به او علاقه مند است، استمفوردبریج را در هفته آخر نقل و انتقالات ترک کند یا در این باشگاه باقی خواهد ماند. چلسی آماده فروش آرماندو برویا در فصل نقل و انتقالات زمستان و به صورت دائمی است. ولورهمپتون، فولام و وستهام به و استون ویلا به این بازیکن اهل آلبانی علاقه دارند.

از سوی دیگر به‌ جز جان دوران چلسی به جذب آرتم دووبیک، مهاجم گلزن اوکراینی خیرونا نیز علاقه دارد و جذب دووبیک می‌تواند باعث فروش یک مهاجم توسط چلسی شود.

۱۰۰۹