پیروزی یاران غفور در شب شکست یاران کریمی در لیگ والیبال رومانی

پیروزی یاران غفور در شب شکست یاران کریمی در لیگ والیبال رومانی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم والیبال رپید بخارست توانست در لیگ والیبال رومانی به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در جریان لیگ والیبال رومانی، تیم والیبال استووآ بخارست به مصاف تیم والیبال آرکادا گالاتی رفت که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۱ حریف آرکادا گالاتی همراه بود. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج  ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵،  ۲۵ بر ۱۹ و  ۲۵ بر ۱۹ به سود تیم والیبال استووآ تمام شد.

جواد کریمی ملی پوش والیبال ایران که برای آرکادا گالاتی در لیگ والیبال رومانی بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و موفق شد ۷ پوئن برای تیمش به دست بیاورد. 

در دیگر بازی های برگزار شده در لیگ رومانی، تیم والیبال کورونا به مصاف تیم والیبال رپید بخارست رفت که در این رقابت رپید بخارست توانست به پیروزی دست یابد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۶ بر ۲۴ به سود تیم والیبال رپید بخارست تمام شد.

امیر غفور ملی پوش سابق و ستاره والیبال ایران که در سال جاری برای رپید بخارست بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش در سه ست به میدان رفت و با کسب ۱۶ امتیاز درخشید. درخشش ملی پوش والیبال ایران باعث برد تیمش شد چرا که او موفق شد بهترین بازیکن تیمش نام بگیرد. علی اصغر مجرد دیگر بازیکن ایران شاغل در لیگ رومانی با نظر سرمربی روی نیمکت رپید بخارست بازی را دنبال کرد.

7474