هشدار به منچستریونایتد: کریم بنزما را نخر!

هشدار به منچستریونایتد: کریم بنزما را نخر!

پایگاه خبری فوتبالی - پل پارکر مدافع سابق منچستریونایتد به این باشگاه هشدار داد که آن ها با خرید کریم بنزما، مرتکب اشتباه بزرگی خواهند شد و همان اشتباه کریستیانو رونالدو تکرار می شود.

به گزارش فوتبالی، طبق آخرین اخبار از نشریه های فرانسوی مثل لکیپ، کریم بنزما از بازی کردن در لیگ عربستان ناراضی است و می خواهد از الاتحاد جدا شود و بار دیگر در اروپا بازی کند. منچستریونایتد یکی از مشتریان احتمالی ستاره فرانسوی محسوب می شود و دوست دارد که مشکلات خط حمله اش را با جذب برنده جایزه توپ طلا 2022 حل کند.

به نقل از سایت گل، اما پل پارکر، مدافع سابق شیاطین سرخ که تجربه بردن 2 لیگ برتر در کارنامه اش دارد به اسپیل پارتن گفت: "خرید کریم بنزما یک پسرفت برای منچستریونایتد خواهد بود. این تیم دیگر به بازیکنی مثل بنزما نیاز دارد. حتما دلیلی وجود دارد که او از رئال مادرید رفته که احتمالا دلیل اصلی آن، مالی است، اما همچنین به این خاطر است که آنچلوتی به کریم بنزما نتوانست بازی در ترکیب اصلی را تضمین دهد. به نظر می رسد که برخی از هواداران یونایتد از خریدن بنزما خوشحال خواهند شد، اما این خرید مثل رونالدو اشتباه خواهد بود. بنزما اصلاً مثل هویلوند، تشنه کسب جام و موفقیت نیست."

4416