لو رفتن رژیم غذایی عجیب گرت بیل قبل از بازی‌ها

لو رفتن رژیم غذایی عجیب گرت بیل قبل از بازی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - جرمین جناس هم تیمی سابق گرت بیل در تاتنهام از رژیم غذایی بازیکن سابق رئال مادرید قبل از بازیها رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، جناس، بازیکن سابق ناتینگام فارست، نیوکاسل، تاتنهام، استون ویلا و کوئینز پارک رنجرز که 21 بار در تیم ملی انگلیس بازی کرده، حالا به عنوان کارشناس تلویزیونی در TNT Sports فعالیت می کند.  جرمین جناس با پاسکال گراس، بازیکن المانی برایتون در مورد عادت های غذایی خود پیش از بازیها صحبت کرد.

گراس گفت که عادت دارد تا برنج، مرغ و روغن زیتون بخورد و غلات با برند ویتابیکس نیز برای او خیلی مهم هستند.  خود جناس از سویی گفت که همیشه قبل از بازیها برایش سخت بوده که غذا بخورد. وی اظهار داشت :" عادت داشتم که بشقاب بزرگی از غلات جو را بخورم و نوشیدنی گازدار لوکوزاد را می خوردم. البته برای بازیهایی که شب برگزار می شد، پاستا و مرغ می خوردم. "

جناس خاطره ای از غذا خوردن گرت بیل هم منتشر کرد:" تنها باری که غذا خوردن یک بازیکن پیش از بازیها را دیدم و با خودم گفتم "چرا؟" مربوط به گرت بیل بود که پنج عدد تست مرغ و کوهی از لوبیای پخته را می خورد.  یک بار این غذا را پیش از بازی خوردم و اصلا به من نساخت!"

گرت بیل در می 2022 پس از سه لالیگا و پنج چمپیونزلیگ از رئال مادرید جدا شد و بعد از شش ماه حضور در لس آنجلس اف سی از فوتبال بازنشسته شد.

4125