ادعای ایجنت معروف: دو ستاره پرتغالی در بارسلونا خواهند ماند

ادعای ایجنت معروف: دو ستاره پرتغالی در بارسلونا خواهند ماند

پایگاه خبری فوتبالی - ژرژ مندس سوپر ایجنت دنیا فوتبال مدعی است که بارسلونا قرارداد جدیدی با دو ستاره پرتغالی خود، ژائو فلیکس و ژائو کانسو امضا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در آخرین روز پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023، بارسلونا موفق شد دو ستاره پرتغالی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. از آن موقع تا به امروز، شایعات زیادی راجع به آینده این دو نفر در نیوکمپ شنیده می شود. حالا ژرژ مندس که مدیر برنامه های هر دو بازیکن است، در مصاحبه ای با رکورد ادعا کرد که بارسلونا قصد دائمی کردن قرارداد دو موکلش را دارد. 

به نقل از سایت گل، سوپر ایجنت پرتغالی گفت: "بارسلونا در نظر دارد تا با ژائو کانسلو و ژائو فلیکس، قرارداد دائمی امضا کند. آن ها می خواهند بیش از یک فصل با این دو بازیکن همکاری داشته باشند."

ژائو فلیکس بازیکنی است که اخیراً مورد حمله انتقادات قرار گرفته. علیرغم شروع خوب او در نیوکمپ، فلیکس افت محسوسی داشته و حتی جایگاهش را در ترکیب ژاوی هرناندز از دست داده و حالا فران تورس به عنوان وینگر اصلی وارد میدان می شود. اتلتیکو مادرید در خواست 80 میلیون یورو برای فلیکس دارد. لاپورتا نیز اصرار دارد که بلوگرانا برای دائمی کردن قرارداد هر دو بازیکن پرتغالی تلاش خواهد کرد.

4416