پیشرفت خوب بارسلونا برای جذب مهاجم منچستریونایتد

پیشرفت خوب بارسلونا برای جذب مهاجم منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا امیدوار است در تابستان بعدی بتواند میسون گرینوود را به خدمت بگیرد و او را تبدیل به یکی از ارکان اصلی پروژه آینده‌اش کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در آستانه انتقال تابستانی برای میسون گرینوود است و مذاکرات در حال انجام است و این بازیکن تمایل خود را برای این انتقال اعلام کرده است.

به گزارش نشریه سان، بارسلونا پیشرفت خوبی برای امضای قرارداد با میسون گرینوود در تابستان 2024 داشته و می‌تواند امیدوار باشد که ستاره سابق منچستریونایتد را جذب کند.

در طول فصل جاری، اتلتیکو مادرید، دیگر تیم قدرتمند اسپانیایی هم به جذب ستاره جوان منچستریونایتد که در حال حاضر در ختافه بازی می‌کند ابراز علاقه کرده است.

این مهاجم 22 ساله اشتیاق خود را برای انتقال به بارسلونا ابراز کرده است و به گفته منابع نزدیک به این بازیکن، او این انتقال را یک انتقال رویایی تلقی می‌کند. مذاکرات بین دو باشگاه در حال انجام است و احتمالا در آینده نزدیک به توافق برسند.

برخی منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد فاش کردند که شیاطین سرخ تمایلی به بازگشت این بازیکن ندارند و آماده فروش او هستند.

ممکن است به مرور زمان، باشگاه‌های دیگری به این بازیکن ابراز علاقه کنند، اما در حال حاضر تنها تیم‌های لالیگایی تمایل دارند تا ستاره پرحاشیه انگلیسی را به خدمت بگیرند. اگر تیم‌های انگلیسی وارد رقابت شوند، کار برای بارسلونا دشوار خواهد شد.

پیش از این نیز خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه بارسایی‌ها برنامه ویژه‌ای برای گرینوود دارند و حتی آماده هستند شماره 10 افسانه‌ای باشگاهشان را به او اهدا کنند.

1428