نحسیِ امارات برای محرمی؛ این بار رباط داد!

نحسیِ امارات برای محرمی؛ این بار رباط داد!

پایگاه خبری فوتبالی – کام شیرین فوتبالدوستان ایرانی پس از پیروزی مقابل امارات با شنیدن خبر مصدومیت شدید صادق محرمی تلخ شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران شب گذشته موفق شد در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک تیم ملی امارات را شکست بدهد. این سومین پیروزی ایران در مرحله گروهی بود و باعث شد تیم ملی به عنوان صدرنشین قاطعانه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

اما در اواخر نیمه اول اتفاقی افتاد که باعث نگرانی بازیکنان، کادر فنی و علاقمندان به تیم ملی شد. صادق محرمی در پی یک برخورد با بازیکن حریف بر سر توپ به زمین افتاد و نتوانست از جایش بلند شود. اما فریادهایش نشان می‌داد که درد بسیاری را تحمل می‌‌کند.

بلافاصله بازیکنان دیگرِ ایران و البته پزشکان تیم ملی خودشان را به صادق رساندند تا ببینند اوضاع از چه قرار است. خیلی زود هم روشن شد که صادق نمی‌تواند بازی کند و به همین دلیل رامین رضاییان جایگزین او شد

پس از بازی هم دکتر شهاب پزشک تیم ملی خطاب در مصاحبه با دوربین فوتبالی، درباره وضعیت صادق محرمی گفت: «صادق یک آسیب از ناحیه زانوی چپ باشد که به نظر می‌رسد لیگامانی باشد ولی نیاز به بررسی بیشتری دارد. این امکان هم وجود دارد که مربوط به رباط صلیبی باشد

خود صادق هم در حالی که در پایان بازی لنگ لنگان راه می‌رفت درباره مصدومیتش به خبرنگار فوتبالی گفت: «زانویم درد دارد. باید بروم و MRI بگیرم تا ببنیم وضعیت چو.طر است

حالا امروز سایت فدراسیون فوتبال خبر داد که شدت مصدومیت محرمی بالاست و او ادامه مسابقات جام ملت‌‌های آسیا را از دست داده است. در خبر فدراسیون فوتبال آمده است: «پس از بررسی‌های تکمیلی کادر پزشکی تیم ملی فوتبال، صادق محرمی بازیکن تیم ملی ایران به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه لیگامانی زانوی چپ ادامه رقابت‌های جام ملتهای آسیا را از دست داد.» 

صادق محرمی یکی از بازیکنان خوب تیم ملی در دو مسابقه مقابل فلسطین و امارات بود. حالا تیم ملی او را برای ادامه مسابقات از دست داده است و قلعه‌نویی باید از رامین رضاییان و آریا یوسفی در این پست استفاده کند.

نکته عجیب این است که ظاهرا بازی با امارات برای محرمی شگون ندارد. او در بازی قبلی ایران و امارات که در دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه آزادی برگزار شد در دقیقه 49 دومین کارت زرد را از داور مسابقه دریافت کرد و اخراج شد.

1359