لو رفتن توهین عجیب مدیر لیگ عربستان در حین مصاحبه

لو رفتن توهین عجیب مدیر لیگ عربستان در حین مصاحبه

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل امنالو مدیر لیگ عربستان پس از لو رفتن ناخواسته صحبت هایش در یک کنفرانس مورد توجه قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، مدیر فنی سابق چلسی اخیرا با سایت سوئدی SVT Sport به بهانه انتشار مستند " عربستان، مکه جدید فوتبال" صحبت کرده است. امنالو مدیر لیگ عربستان است و در جذب ستارگان بزرگ در ماه های اخیر نقش مهمی ایفا کرده است اما او نیز به اتهام "ورزش شویی" در لیگ عربستان مورد انتقاد است. در حقیقت برخی معتقد هستند که دولت عربستان با هزینه های نجومی در ورزش سعی دارد که تصویر این کشور را در مقابل انتقادها به نقض حقوق بشر پاک سازی کند.

امنالو در مورد انتقادها به بازیکنان برای انتقال به لیگ عربستان گفت:"در دنیایی زندگی می کنیم که مردم این حق را دارند که نظراتشان را بیان کنند. من یک سیاستمدار یا یک پلیس امنیت اخلاقی نیستم. وظیفه من این بود که به این جا بیایم و به یک پروژه جاه طلبانه و فوق العاده کمک کنم تا یک لیگ سرگرم کننده ایجاد شود و مردم عربستان به آن افتخار کنند."

سوال بعدی در مورد مقاله نشریه سان بود که چرا برخی بازیکنان با وجود دستمزدهای نجومی از حضور در لیگ عربستان پشیمان شده اند. امنالو در پاسخ به این سوال گفت که شایعه پراکنی ساده است و بعد از آن هم مصاحبه را ترک کرد.

بازیکن سابق تیم ملی نیجریه در زمان ترک اتاق و در حالی که خبر نداشت که میکروفونش همچنان روشن است، با خشم زیر لب گفت:" همیشه در مورد ورزش شویی است، ورزش شویی آشغال!"

بعد از آن یکی از حاضران به امنالو گفت که میکروفونش همچنان روشن است که او هم گفت:" ایا توهین من  را شنیدند؟" که به نظر می رسد که پاسخ این سوال مثبت باشد!

4125