منچستریونایتد به دنبال خرید قرضی دو بازیکن بایرن مونیخ

منچستریونایتد به دنبال خرید قرضی دو بازیکن بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در تلاش است تا دو بازیکن بایرن مونیخ را به صورت قرضی در آخرین هفته پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تیم اریک تن هاگ در رتبه هشتم لیگ انگلیس قرار گرفته است و فعلا اقدامی در زمینه نقل و انتقالات در زمستان نداشته است. برخی بازیکنان این تیم شامل دونی فن ده بیک، جیدون سانچو و هانیبال مجبری به صورت قرضی جدا شده اند.

ماه گذشته تایید شد که سر جیم رتکلیف پس از یک سال شایعات، 25 درصد از سهام یونایتد را خریده است. در حقیقت موسس شرکت اینئوس یک چهارم سهام باشگاه محبوبش را خرید و در تلاش است تا شیاطین سرخ را با تغییرات مناسب، احیا کند. 

یونایتد فصل بسیار ضعیفی داشته است. خریدهای این تیم عملکرد ضعیفی داشته اند و بازیکنان کلیدی این تیم دچار مصدومیت شده اند. آنها یازده امتیاز تا رتبه چهارم جدول لیگ انگلیس فاصله دارند آن هم در حالی که فصل گذشته سوم شدند و به قهرمانی جام اتحادیه رسیدند.

اتلتیک گزارش داده است که رتکلیف  در تلاش است تا با تقویت ترکیب یونایتد، شانس کسب سهمیه را افزایش بدهد. در حقیقت آنها در حال حاضر به دنبال خرید قرضی دو بازیکن مازاد بایرن مونیخ هستند: ماتیس دلیخت و اریک ماکسیم چوپو موتینگ. 

مدافع هلندی تجربه کرا کردن با تن هاگ در آژاکس را داشته است اما با حضور دایر شرایط برایش دشوارتر از قبل شده است. دلیخت فقط پنج بار در این فصل در ترکیب اصلی بایرن در بوندسلیگا قرار گرفته است. 

چوپو موتینگ سومین گزینه در خط حمله بایرن مونیخ پس از هری کین و ماتیس تل به شمار می رود و قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد و بایرن مشکلی با جدایی او ندارد.

4125