آچارفرانسه خمز؛ با سابقه‌ترین تراکتوری با بازوبند کاپیتانی

آچارفرانسه خمز؛ با سابقه‌ترین تراکتوری با بازوبند کاپیتانی

پایگاه خبری فوتبالی - محمد آقاجانپور با سابقه‌ترین بازیکن اردوی تراکتور است.

به گزارش فوتبالی، محمد آقاجانپور خرید پنجره زمستانی تراکتور در نیم فصل لیگ بیست‌ویکم بود؛ مدافعی که در فصلی سخت برای تراکتور از گل‌گهر به جمع تی‌تی‌ها پیوست و تا کنون با سه سرمربی مختلف یعنی ارطغرول ساغلام، قربان بردیف و پاکو خمز در تبریز کار کرده و مورد اعتماد هر سه سرمربی خارجی قرمزها بوده است.

مدافع مازنی که سومین فصل حضور خود در جمع پرشورها را می‌گذراند و در نبود محمد قنبری باسابقه‌ترین بازیکن تی‌تی‌هاست، امسال نقش متفاوتی در تیمش داشته و هر جا که پاکو خمز نیاز به استفاده از بازیکنی غیرتخصصی داشته، بازی کرده است. 

دامنه پست‌هایی که آقاجانپور برای تیمش بازی کرده، از مدافع، هافبک و مهاجم متغیر است و آچار فرانسه سرمربی اسپانیایی صرفاً دروازه‌بان تراکتور نبوده و این در شرایطی است که وی فصل گذشته با به ثمر رساندن سه گل و ارسال یک پاس گل عملکرد خوبی در پست تخصصی خود داشت!

مدافع راست تراکتور در بازی دوستانه تیمش مقابل وایله دانمارک در نیمه دوم به بازی گرفته شد و بازوبند تی‌تی‌ها را هم در غیبت محمد قنبری بر بازو بست تا کاپیتان سوم تراکتور در نیم فصل دوم در نبود شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز معرفی شود.

1997