وینیسیوس چند گل تا رسیدن به رونالدو و روبرتو کارلوس فاصله دارد؟

وینیسیوس چند گل تا رسیدن به رونالدو و روبرتو کارلوس فاصله دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور در حال حاضر یکی از اصلی ترین بازیکنان در ترکیب کارلو آنچلوتی است و مادریدی ها در حملات خود روی وینی جونیور حساب ویژه ای باز می کنند.

به گزارش فوتبالی ، وینیسیوس جونیور که پیراهن شماره هفت رئال مادرید را بر تن می کند، در بازی اخیر رئال مادرید که مقابل آلمریا بود، موفق شد یک گل به ثمر برساند. این گلی که وینی جونیور به ثمر رساند، موجب شد تا تعداد گل های او در رئال مادرید به عدد 69 برسد.

اکنون وینیسیوس جونیور سومین گلزن برتر برزیلی تاریخ باشگاه رئال مادرید است. روبرتو کارلوس در حال حاضر بالا تر از وینی جونیور قرار دارد. روبرتو کارلوس با وجود این که یک مدافع چپ بود اما در رئال مادرید توانست هفتاد گل به ثمر برساند. وینیسیوس جونیور اگر یک گل دیگر به ثمر برساند، به تعداد گل های روبرتو کارلوس می رسد.

از سوی دیگر رونالدو نازاریو بهترین گلزن برزیلی تاریخ باشگاه رئال مادرید است. این اسطوره برزیلی در رئال مادرید 103 گل به ثمر رسانده است. وینیسیوس جونیور هنوز فاصله قابل توجهی با او دارد. در حقیقت وینی جونیور باید 34 گل دیگر در رئال مادرید به ثمر برساند تا به رونالدو نازاریو برسد و تبدیل به بهترین گلزن برزیلی تاریخ باشگاه رئال مادرید شود.

1471