ستاره جوان خط دفاع چلسی، هدف اصلی لیورپول در تابستان 2024

ستاره جوان خط دفاع چلسی، هدف اصلی لیورپول در تابستان 2024

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول در بازار نقل و انتقالات تابستانی چند مرتبه از چلسی شکست خورد و حالا انگار سران باشگاه لیورپول قصد دارند با جذب ستاره جوان خط دفاعی آبی‌های لندن، از آن‌ها انتقام بگیرند.

به گزارش فوتبالی، انتظار می‌رود لیورپول در بازار نقل و انتقالات تابستان 2024 برای جذب لوی کولویل اقدام کند، حتی اگر چلسی فروش این بازیکن 20 ساله را پیچیده کند.

به گفته فریزر گیلان لیورپول ممکن است در تابستان سعی کند کولویل را به خدمت بگیرد و به نوعی لوی کولویل اصلی‌ترین هدف تقویت خط دفاعی لیورپول است.

جذب کولویل از چلسی چندان ساده نیست. شیرهای لندن این مدافع را یک بازیکن برای آینده می‌دانند و بعید است با جدایی‌اش در تابستان 2024 موافقت کنند. حتی برایتون در تابستان قبلی سعی کرد تا این مدافع را در ازای مویزس کایسدو به خدمت بگیرد؛ اما با جواب رد چلسی مواجه شد.

تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو، کولویل خود را به عنوان یک بازیکن کلیدی برای چلسی معرفی کرده است. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به این بازیکن انگلیسی علاقه دارد و احساس می‌کند او می‌تواند به خوبی در لیورپول جا بیافتد.

فریزر گیلان گزارش می‌دهد که قرمزها ممکن است در تابستان برای جذب او تلاش کنند، که با توجه به اینکه آنها به یک مدافع میانی سمت چپ در ترکیب خود نیاز دارند، منطقی است.

این مدافع به عنوان یک ستاره کلیدی در استمفورد بریج شناخته می‌شود و قرمزهای مرسی ساید کار سختی برای جذب این مدافع خواهند داشت.

1428