عکس؛ بازیکن گامبیا و گلزنی با دست به سبک مارادونا

عکس؛ بازیکن گامبیا و گلزنی با دست به سبک مارادونا

پایگاه خبری فوتبالی - محمد سانه بازیکن تیم گامبیا در بازی این تیم مقابل کامرون در رقابت های جام ملت های آفریقا یک کار عجیب و غریب کرد و این کار او در شبکه های اجتماعی وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در بازی سوم از دور گروهی رقابت های جام ملت های آفریقا، گامبیا و کامرون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی کامرون موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را بگیرد.

در دقیقه 96 این بازی، محمد سانه بازیکن تیم گامبیا تصمیم گرفت که روی یک سانتر با دست خود گلزنی کند. جالب این جا است که او پس از این گل خوشحالی هم کرد. VAR پس از بازبینی این صحنه به راحتی این گل را مردود اعلام کرد و داور مسابقه به بازیکن گامبیا کارت زرد نشان داد.

در زمانی که داور ویدیویی وجود نداشت، دیگو آرماندو مارادونا موفق شده بود با دست گلزنی کند. او در رقابت های جام جهانی 1986 در بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی انگلیس یک گل معروف با دست زد. 

اما اکنون که کمک داور ویدیویی وجود دارد، زدن چنین گل های غیر ممکن است. گامبیا در نهایت در گروه خود چهارم شد و از دور رقابت ها کنار رفت. کامرون با این پیروزی به عنوان تیم دوم گروه C توانست به دور بعدی رقابت ها صعود کند.

1471