قهرمان سال 2019 جام ملت‌های آفریقا از این رقابت‌ها حذف شد

قهرمان سال 2019 جام ملت‌های آفریقا از این رقابت‌ها حذف شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر که در تعطیلات زمستانی هستیم، رقابت های جام ملت های آفریقا در حال برگزاری است و در برخی از بازی های این تورنمنت هم شگفتی هایی رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در گروه D رقابت های جام ملت های آفریقا، الجزایر و موریتانی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی موریتانی موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را بگیرد. این نتیجه موجب شد تا الجزایر در قعر جدول گروه خود قرار بگیرد و از دور رقابت ها کنار برود. الجزایر تیمی است که همواره به عنوان یکی از تیم های برتر قاره آفریقا به شمار می رفته است. الجزایر در سال 2019 قهرمان رقابت های جام ملت آفریقا شده بود اما اکنون در دوره ای که در سال 2023 شروع شد، از دور رقابت ها کنار رفت و در گروه خود آخر شد. گفتنی است که الجزایر در سال 2021 هم نتوانست در جام ملت های آفریقا از گروه خود بالا بیاید و از دور رقابت ها کنار رفت.

با شکست الجزایر مقابل موریتانی، الجزایر در گروه D رقابت ها در رده چهارم قرار گرفت. در رده سوم این گروه موریتانی قرار گرفت. آنگولا در این گروه اول شد و بورکینافاسو در رده دوم قرار گرفت.

1471