ستاره ژاپنی و پاسخ منفی به پیشنهاد النصر عربستان

ستاره ژاپنی و پاسخ منفی به پیشنهاد النصر عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپنی حال حاضر رئال سوسیداد که قبلا بازیکن رئال مادرید بوده است، به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داده است و فعلا قصد ندارد که راهی فوتبال عربستان شود.

به گزارش فوتبالی ، در یک سال اخیر باشگاه های عربستانی به سمت و سوی جذب بازیکنان سرشناس رفته اند و به این ترتیب لیگ خود را تقویت کرده اند. النصر عربستان پس از جذب ستاره هایی مثل کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، آیمریک لاپورت، الکس تلس و دیگر بازیکنان، به دنبال جذب تاکفوسا کوبو، بازیکن آینده دار ژاپنی بود اما با پیشنهاد منفی این بازیکن مواجه شده است.

به نقل از relevo، النصر عربستان پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای کوبو داده است اما این بازیکن با آن مخالفت کرده است و به این ترتیب می خواهد همچنان به کار خود در رئال سوسیداد ادامه بدهد و دوست ندارد به فوتبال آسیا و عربستان بیاید.

کوبو در حال حاضر 22 سال سن دارد و یک بازیکن آینده دار است. او توانایی بازی در پست های هافبک هجومی و وینگر را دارد. رئال مادرید این بازیکن را در سال 2019 خریداری کرد و پس از این که او را به تیم های مختلف قرض داد، در نهایت او را به رئال سوسیداد فروخت.

1471