مسی و شروع ضعیفی که در پیش فصل داشته است

مسی و شروع ضعیفی که در پیش فصل داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی در حضور لیونل مسی شروع جالبی در پیش فصل نداشته است و برخی از هواداران اینتر میامی انتقاد ها را به سمت تاتا مارتینو، سرمربی آرژانتینی اینتر میامی برده اند.

به گزارش فوتبالی ، اینتر میامی در حال حاضر در پیش فصل است و بازی های دوستانه خود را برگزار می کند. پس از این بازی ها قرار است فصل جدید رقابت های لیگ برتر آمریکا یا همان MLS شروع شود و باید دید که در این فصل چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. در حقیقت اینتر میامی به دنبال این است که قهرمان رقابت های لیگ برتر آمریکا شود. اینتر میامی با داشتن بازیکنانی مثل لیونل مسی و لوییس سوارز باید هم رویای قهرمانی در لیگ آمریکا را داشته باشد.

اما عملکرد اینتر میامی در بازی های دوستانه، تا اینجای کار چنگی به دل نزده است. اینتر میامی در بازی خود مقابل ال سالوادور به تساوی بدون گل دست یافت. یاران لیونل مسی در بازی دوستانه بعدی خود مقابل اف سی دالاس هم با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. لئو مسی در این بازی ها نتوانست کار خاصی را از پیش ببرد. در حقیقت اینتر میامی در بازی های دوستانه خود در حد یک تیم مدعی برای قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر آمریکا حاضر نشده است و باید دید که در بازی های دوستانه بعدی چه عملکردی خواهد داشت.

1471