رکورد ویژه مهاجم لیورپول در میان بازیکنان لیگ برتر انگلیس

رکورد ویژه مهاجم لیورپول در میان بازیکنان لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - داروین نونیز مهاجم اروگوئه ای لیورپول که در این فصل از رقابت ها انتقاد های زیادی را تحمل کرده است، یک رکورد ویژه را برای خودش در میان بازیکنان لیگ برتر انگلیس ثبت کرده است.

به گزارش فوتبالی ، داروین نونیز به علت فرصت سوزی های زیاد خود از سوی هواداران لیورپول و همچنین رسانه ها مورد انتقاد واقع شده است. اما باید در نظر داشت که این مهاجم اروگوئه ای یک رکورد ویژه را هم برای خودش ثبت کرده است.

این مهاجم اروگوئه ای اولین بازیکن در میان بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگلیس است که در این فصل از رقابت ها به تعداد ده گل و ده پاس گل رسیده است. هنوز بازیکن دیگری از لیگ برتر انگلیس در این فصل از رقابت ها در بازی های مختلف به چنین آماری دست پیدا نکرده است.

امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 لیورپول و فولام قرار است در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم بروند و باید دید که یورگن کلوپ در این دیدار از داروین نونیز استفاده می کند یا خیر.

چلسی با پیروزی مقابل میدلزبرو به فینال جام اتحادیه انگلیس رسیده است و اکنون اگر لیورپول هم بتواند فولام را شکست بدهد، در فینال جام اتحادیه شاهد تقابل چلسی و لیورپول خواهیم بود.

1471