عکس؛ رونالدو در کنار هواداران چینی

عکس؛ رونالدو در کنار هواداران چینی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به همراه باشگاه النصر عربستان برای تور زمستانی این باشگاه به کشور چین سفر کرده است و فعلا در اردوی چین حضور دارد.

به گزارش فوتبالی ، النصر عربستان به شهر شنژن در کشور چین رفته است تا بازی های دوستانه زمستانی خود را برگزار کند. در حقیقت تعطیلات لیگ عربستان به خاطر بازی های جام ملت های آسیا موجب شده است تا این فرصت برای النصر عربستان فراهم شود. در روز های گذشته یک ضیافت ناهار در شهر شنژن چین با حضور کریستیانو رونالدو و بازیکنان باشگاه النصر برگزار شد و در این مراسم چینی ها با کریستیانو رونالدو عکس یادگاری گرفتند.

البته کریستیانو رونالدو در حال حاضر دچار مصدومیت شده است و این مصدومیت موجب شده است که بازی های دوستانه النصر لغو شود و یا به عقب بیفتد. در حقیقت اسپانسر چینی النصر عربستان برای این بازی ها، تاکید ویژه ای داشته است که کریستیانو رونالدو حتما باید در این بازی های دوستانه حضور داشته باشد و اکنون که رونالدو مصدوم است، بازی ها برگزار نمی شود.

النصر عربستان قرار است که یک بازی دوستانه هم با اینتر میامی داشته باشد و به این ترتیب شاهد تقابل لیونل مسی و کریس رونالدو خواهیم بود.

1471