هافبک خلاق آرژانتینی در آستانه جدایی از تاتنهام

هافبک خلاق آرژانتینی در آستانه جدایی از تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای آخر نقل و انتقالات زمستانی، ممکن است تاتنهام با مبلغ 30 میلیون پوند جیووانی لوسلسو را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام هاتسپر یکی از تیم‌های انگلیسی فعال در بازار نقل و انتقالات زمستانی بود. آن‌ها تیمو ورنر و رادو دراگوسین را جذب کردند و حالا به فکر فروش بازیکنان خود هستند تا بتوانند با ایجاد تعادل در حساب‌های مالی، خریدهای بعدی را امکان‌پذیر کنند.

به گزارش رسانه‌های ورزشی ترکیه، دنیل لوی، قصد دارد تمام تلاشش را به کار گیرد و سباستین شیمانسکی، ستاره لهستانی فنرباغچه که مورد توجه آنژه پوستکوگلو قرار گرفته را به خدمت بگیرد.

کانر گلگر، هدف شماره یک سفیدهای شمال لندن برای نقل و انتقالات زمستانی بود؛ اما به نظر می‌رسد که جذب هافبک چلسی کار راحتی نیست و شیرهای لندنی اجازه خروج به گلگر نمی‌دهند. اما شیمانسکی بازیکنی است که با 35 میلیون یورو در دسترس است و دنیل لوی می‌خواهد برای به خدمت گرفتن او دست به هر کاری بزند.

جیمز مدیسون، ستاره بازی‌ساز تاتنهام، به‌زودی و پس از چند ماه دوری از میادین، از مصدومیت باز می‌گردد و با اضافه شدن شیمانسکی، پیش‌بینی می‌شود که جیووانی لوسلسو از جمع سفیدها جدا شود.

این بازیکن آرژانتینی 27 ساله با وجود مصدومیت مدیسون، تنها در 4 بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و این نشان می‌دهد که سرمربی استرالیایی تاتنهام اعتقادی به هافبک خلاق تیمش ندارد.

1428