اتفاق ویژه؛ عبدالکریم و پورعلی‌گنجی دوباره هم‌تیمی شدند

اتفاق ویژه؛ عبدالکریم و پورعلی‌گنجی دوباره هم‌تیمی شدند

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع مصدوم پرسپولیس قبلا با مدافع قطری جدید این تیم در السد قطر همبازی بوده است.

به گزارش فوتبالی، انتقال عبدالکریم حسن به باشگاه پرسپولیس با استقبال خوبِ هوادارانِ این تیم مواجه شده است. سابقه خوب این بازیکن در السد قطر و تیم ملی قطر باعث شده هواداران پرسپولیس نسبت به درخشش این بازیکن در تیم‌شان امیدوار باشند.

مراسم امضای قرارداد این بازیکن هم امروز برگزار شد و باشگاه پرسپولیس رسما از بازیکن جدیدش رونمایی کرد. حسن در اولین مصاحبه‌اش پس از پیوستن به پرسپولیس از خاطرات تلخش از این تیم و آشنایی‌اش با تیم قرمزپوش پایتخت ایران صحبت کرد

او گفت: «خاطرات بدی از رویارویی با پرسپولیس دارم، چون ما به پرسپولیس باختیم و بالا نرفتیم. بازی‌های خوبی برابر پرسپولیس کردیم اما همیشه می‌دانستیم بازی سختی داریم

اما عبدالکریم یک آشنایی دیگر هم با پرسپولیس دارد. او زمانی که در السد قطر بازی می‌کرد با یک بازیکن ایرانی که الان عضو پرسپولیس است همبازی بوده است. این بازیکن کسی نیست جز مرتضی پورعلی گنجی.

مدافع قطری از سال 2010 تا 2022 عضو السد قطر بود و 190 بازی برای این تیم انجام داد. پورعلی‌گنجی از سال 2016 تا 2018 برای السد قطر بازی کرد و 51 بار در ترکیب این تیم قرار گرفت. در این دو سال این دو مدافع بارها در کنار هم قرار بازی کردند.

حالا 5 سال بعد دو بازیکن در یک تیم دیگر که اتفاقا بارها با السد بازی کرده است همبازی شده‌اند. پورعلی‌گنجی البته مدتی پیش رباط صلیبی پاره کرد و چند ماهی نمی‌تواند بازی کند. اما عبدالکریم مشکل مصدومیت ندارد و می‌تواند با شروع نیم‌فصل دوم و در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب پرسپولیس بازی کند. البته این دو نفر برای این که دوباره در کنار هم بازی کنند باید تا اردیبهشت سال آینده صبر کنند. چون پزشکان پیش‌بینی کرده‌اند پورعلی‌گنجی در اردیبهشت ماه می‌تواند بازی کند.

اما پورعلی‌گنجی امروز به شکل ویژه‌ای هم به عبدالکریم حسن خوشامد گفته است. او که مشخص است رابطه خوبی با مدافع قطری دارد در آخرین پست حسن که درباره انتقالش به پرسپولیس است به شوخی نوشته است: «به هر حال اومدی پرسپولیس، بهترین تیم آسیا. حالا در کنار بهترین هواداران آسیا از بهترین فوتبال لذت می‌بری. برای من بهترین دفاع چپ آسیایی. الان باید نشون بدی کنار من یه چیزی یاد گرفتی! خیلی دوستت دارم و مبارکه. واست بهترین‌ها رو آرزو می‌کنم.» 

1359