دردسر قلعه‌نویی؛ هر بازی یک مصدوم روی دست تیم ملی!

دردسر قلعه‌نویی؛ هر بازی یک مصدوم روی دست تیم ملی!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی در هر سه بازی خود در جام ملت‌ها حداقل یک بازیکن مصدوم داشته است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در یک بازی مسلط توانست با تک گل مهدی طارمی روی پاس گل سردار آزمون نیمه اول بازی با امارات را به سود خود به اتمام برساند.

اما این برتری یک نیمه‌ای برای ملی‌پوشان یک خبر بد هم داشت و آن مصدومیت صادق محرمی در دقیقه ۴۴ بازی بود تا امیر قلعه‌نویی مجبور به انجام یک تعویض اجباری دیگر همانند دو بازی قبلی شده و رامین رضاییان را به جای مدافع دینامو زاگرب کرواسی وارد زمین کند.

در حالی که شرایط صادق محرمی و میزان مصدومیت وی هنوز مشخص نشده، اینکه تیم ملی در هر سه بازی خود با یک بازیکن مصدوم در حین بازی مواجه شده خبری بسیار بد برای سرمربی تیم ملی است.

ایران در بازی اول مقابل فلسطین با مصدومیت شجاع خلیل‌زاده پس از گلزنی وی مواجه شد تا کاپیتان تراکتور در بازی برابر هنگ‌کنگ نتواند تیم ملی را همراهی کند.

در بازی با هنگ‌کنگ هم این اتفاق افتاد و این سید مجید حسینی بود با مصدومیت مواجه شد تا نتواند بازی را به انتها برساند و همانطور که می‌دانید او چند روز دیگر کار دارد تا به شرایط بازی برسد.

این بار هم مصدومیت گریبان صادق محرمی دیگر مدافع تیم ملی را گرفت تا یوزهای ایرانی سومین مصدوم خود در مسابقات را داشته باشند و شاگردان قلعه‌نویی هر بازی حداقل یک مصدومیت را تجربه کنند.

1997