مهاجم زهردار پورتو در آستانه انتقال به آرسنال

مهاجم زهردار پورتو در آستانه انتقال به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال برای افزایش زهر خط حمله خود، به دنبال یک مهاجم شش‌دانگ و موقعیت‌شناس می‌گردد.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها در نقل و انتقالات تابستان امسال فعالیت زیادی داشتند. آن‌ها در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی خرج زیادی کردند و برای جذب دکلان رایس، کاپیتان وستهم یونایتد 105 میلیون پوند هزینه کردند. توپچی‌ها همچنین کای هاورتز را از چلسی و ژورین تیمبر را از آژاکس با قراردادهای دائمی خریداری کردند و داوید رایا را به صورت قرضی از برنتفورد به خدمت گرفتند.

اما این پایان سرمایه‌گذاری‌های آرتتا برای این فصل نبود و سرمربی اسپانیایی قصد دارد برای تداوم حضور در کورس قهرمانی لیگ برتر، در ماه ژانویه نیز خریدهایی داشته باشد.

به گزارش فوتبال‌ترانسفرز، ادو گاسپار یک مهاجم برزیلی دیگر را در نظر گرفته است تا در خط حمله در کنار گابریل مارتینلی و گابریل ژسوس مثلث خط آتش آرسنال را تشکیل دهد. طبق این گزارش، که توپچی‌ها به دنبال جذب اوانیلسون، مهاجم نوک پورتو هستند.

آرسنال در 22 بازی خود در لیگ برتر تا به اینجای فصل 42 گل به ثمر رسانده است که کمترین آمار در بین تمام تیم‌هایی است که در رتبه‌ی اول تا پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند.

این گزارش حاکی از آن است که آنها به دنبال این بازیکن 24 ساله پورتو هستند تا فصل آینده رهبر خط حمله‌شان باشد. با این حال، مشخص نیست که آیا انتقال قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات فعلی امکان پذیر است یا خیر؟

خبرهای حاکی از این است که تیم پرتغالی قرار است برای مهاجم خود مبلغی در حدود 75 میلیون یورو طلب کند.ملی‌پوش سابق زیر 23 سال برزیل در 23 بازی برای پورتو در تمام رقابت‌های این فصل، 16 گل و 5 پاس گل به ثمر رسانده است که شامل 6 گل در دو بازی داخلی در جام حذفی می‌شود. در همین حال، هیچ بازیکنی از آرسنال در فصل 2023/24 نتوانسته تعداد گل‌های خود را دو رقمی کند. بوکایو ساکا در حال حاضر با 9 گل بهترین آمار را به خود اختصاص داده است.

اوانیلسون این پتانسیل را دارد تا یک گلزن تمام‌عیار برای توپچی‌ها باشد و اکنون این وظیفه ادو گاسپار است که وظیفه خود را در این ماه یا در تابستان انجام دهد تا مهاجم برزیلی پورتو به آرسنال بپیوندد.

1428