رضازاده: در وزن 89 و 102 کیلوگرم و همچنین فوق سنگین سهمیه خواهیم گرفت

رضازاده: در وزن 89 و 102 کیلوگرم و همچنین فوق سنگین سهمیه خواهیم گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در وزن 89 و 102 کیلوگرم و همچنین فوق سنگین سهمیه می‌گیریم. المپیک جای برترین‌هاست. وزنه‌برداری هم خداراشکر در المپیک‌ها مدال گرفته است.

به گزارش فوتبالی، حسین رضازاده درخصوص وضعیت مدال آوری وزنه برداری در المپیک پاریس، اظهار داشت: بچه‌ها در اردوی چالوس تمرین می‌کنند. یک هفته پیش هم در کمیته فنی به همراه رئیس فدراسیون از تمرینات بازدید داشتیم.

وی افزود: ان‌شاالله در وزن 89 و 102 کیلوگرم و همچنین فوق سنگین سهمیه می‌گیریم. المپیک جای برترین‌هاست. وزنه‌برداری هم خداراشکر در المپیک‌ها مدال گرفته است. بچه‌ها خوب تمرین می‌کنند و با تک تک حریفان رقابت دارند. به نظرم در 2 وزن 89  و فوق سنگین رقابت داریم. ان‌شاالله مدال خوش رنگ بگیریم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص اینکه جای طلای فوق سنگین در ایران خیلی خالی است، گفت: عنوان قوی‌ترین در چند دوره المپیک برای ایران بود. در توکیو نقره گرفتیم. وزنه‌‎بردار گرجستان تالاخادزه وزنه‌بردرای قوی است. در دسته فوق سنگین داوودی را داریم که تمرینات خوب و مرتبی دارد. به خودش و کادرفنی هم گفته‌ام؛ اگر خودش را باور کند می‌تواند به رکوردهای تالاخادزه نزدیک شود. طلا در المپیک خیلی با ارزش است. رقابت دارد و ان‌شاالله مدال خوش رنگی بگیرد.

رضازاده درمورد مراسم سده المپیک، گفت: برنامه خیلی خوبی بود. من هم به عنوان یک المپین از کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم. همه قهرمان‌ها و مدال آوران المپیک حضو داشتند و از نزدیک یکدیگر را دیدیم.

1999