آنتالیا و کیش مقصد مورد علاقه تیم‌ها در نیم فصل

آنتالیا و کیش مقصد مورد علاقه تیم‌ها در نیم فصل

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های لیگ برتری در دو شهر آنتالیا و کیش اردوهای نیم فصل خود را برگزار کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، با فرا رسیدن جام ملت‌های آسیا، لیگ برتر ایران هم به تعطیلات نیم فصل رفته و تیم‌های لیگ برتری پس از استراحتی که داشتند، اکنون در حال آماده‌سازی خود برای حضور در ادامه بازی ‌ها هستند.

با وجود اینکه بیشتر تیم‌های لیگ برتری تصمیم به برگزاری اردو در شهر دیگری نگرفته‌اند و در کمپ‌های خود مشغول آماده‌سازی هستند، اما هفت تیم تا به الان برای اردوی خود برنامه ویژه‌ای داشته‌اند.

تیم‌های خصوصی لیگ برتر علاقه به برگزاری اردو در خارج از کشور و در شهر آنتالیا ترکیه داشته‌اند. تراکتور، گل‌گهر سیرجان، نساجی و شمس‌آذر قروین چهار تیمی هستند که همگی در حال حاضر در آنتالیا حضور دارند و آماده نیم فصل دوم می‌شوند.

در داخل کشور هم جزیره کیش مقصد مورد علاقه تیمهای لیگ برتری بوده و سه تیم پیکان، هوادار و ذوب‌آهن اردوی خود را در این جزیره برگزار کرده‌اند تا کیش و آنتالیا دو مقصد محبوب لیگ برتری‌ها در نیم فصل باشند.

تیم‌هایی نظیر سپاهان، استقلال، پرسپولیس، ملوان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، فولاد، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان هم باشگاه‌هایی هستند که تا به امروز به اردوی خارج از شهرهای خود نرفته‌اند.

1997