بسته شدن صفحه مهاجم آرسنال در بازی «کانتر استرایک» به خاطر تقلب!

بسته شدن صفحه مهاجم آرسنال در بازی «کانتر استرایک» به خاطر تقلب!

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل ژسوس مهاجم برزیلی آرسنال به نظر می رسد که به علت محرومیت از بازی ویدیویی کانتر استرایک 2، هزینه هایی که در این بازی انجام داده را از دست داده است!

به گزارش فوتبالی، مهاجم برزیلی در پیروزی پنج بر صفر آرسنال مقابل کریستال پالاس در روز شنبه، 81 دقیقه بازی کرد و به لئاندرو تروسارد پاس گل داد. چند روز بعد از آن ژسوس در پیامی در شبکه اجتماعی اکس خواستار آن شد تا بازی کانتر استرایک، محرومیتش را لغو کند و لینکی از صفحه شخصی خود در این بازی را به اشتراک گذاشت. او نوشت:" سلام کانتر سترایک. اکانت من پیامی را در مورد محرومیت ناعادلانه دریافت کرده است، می توانید به من کمک کنید؟ "

کانتر استرایک یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازیهای آنلاین است که سایر ستارگان برزیلی نظیر نیمار و کاسمیرو نیز به آن علاقمند هستند. ژسوس حدود  چهل هزار دلار در این بازی هزینه کرده است و به طور مثال برای خرید یکی از اسلحه های مخصوص، 800 دلار پرداخته است. 

مهاجم آرسنال توسط بازی کانتر استرایک به ادعای تقلب، بسته شده است. در حقیقت برخی افراد از نرم افزارها برای بهبود عملکردشان در این بازی کمک می کنند.  البته ممکن است که این ادعا در مورد ژسوس به اشتباه انجام شده باشد و خطای انسانی باعث بسته شدن حساب او بوده باشد.  باید دید که آیا مسئولان بازی کانتر استرایک به پیام مهاجم آرسنال توجه می کنند و حساب کاربری او را بازگشایی می کنند یا نه!

4125