رسمی؛ لوکا رومرو به آلمریا پیوست

رسمی؛ لوکا رومرو به آلمریا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر جوان میلان به طور رسمی در انتقالی دور از انتظار به آلمریا، تیم قعر جدولی لالیگا پیوست.

به گزارش فوتبالی، لوکا رومرو، وینگر جوان آرژانتینی میلان با وجود شایعه پیوستنش به بوکاجونیورز، اسپانیا و باشگاه آلمریا را برای ادامه مسیر فوتبالی خود انتخاب کرد. این وینگر آرژانتینی که با رئال مایورکا دوران حرفه‌ای خود را شروع کرد و در آن زمان به عنوان جوان‌ترین بازیکن لالیگا هم انتخاب شد، در تابستان 2019 به لاتزیو رفت، اما پس از دو فصل و تنها 21 بازی در لاتزیو، تابستان 2023 به صورت رایگان راهی میلان شد. روسونری فقط به طور گذرا از او استفاده کرده و رومرو تنها 155 دقیقه برای میلانی‌ها به میدان رفت. 

دو باشگاه میلان و آلمریا بر سر انتقال قرضی لوکا رومرو تا پایان فصل و بدون بند خرید به توافق رسیدند و با انتقال رسمی رومرو به آلمریا، تمام ماجرای شایعه توافق روسونری و بوکاجونیورز شفاف شد. این بازیکن ۲۱ ساله در ابتدای فصل سری آ دقایق بیشتری در ترکیب میلان به بازی گرفته می‌شد اما رفته رفته به یک نیمکت نشین کامل تبدیل شد و حالا حضور در لالیگا شاید او را به دوران بهتری برساند. 

آلمریا که با نمایش یک بازی جذاب مقابل رئال مادرید نشان داد جایگاه واقعی این تیم قعر جدول لالیگا نیست و حالا با به خدمت گرفتن رومرو امیدوار است تا از انتهای جدول فاصله گرفته و برای نجات از سقوط و بقا در لالیگا تمام تلاشش را خواهد کرد.

1369