خیز لیورپول برای یک خرید بزرگ

خیز لیورپول برای یک خرید بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول قصد دارد با جذب یک بازیکن 50 میلیون پوندی، به لوییز دیاز کمک کند تا در خط حمله آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ می‌خواهد یک خرید بزرگ در تابستان داشته باشد. قرمزهای مرسی‌ساید پس از پیروزی چهار بر صفر مقابل بورنموث، در صدر جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماندند؛ اما کلوپ قصد دارد فرم ایده‌آل خوبش را برای فصل آینده هم حفظ کند.

طبق گزارش رسانه فوتبال اینسایدر، لیورپول قرار است در تابستان برای امضای قرارداد با ملی‌پوش الجزایری ولورهمپتون با آرسنال رقابت کند، اما ولوز قصد ندارد بازیکن مهم تیمش را در ژانویه از دست بدهد.

ولورهمپتون برای رایان ایت نوری، مبلغ 50 میلیون پوند را در نظر گرفته و رقابت برای جذب این بازیکن میان آرسنال و لیورپول وجود دارد.

آیت نوری در فصل گذشته تنها 9 بار برای تیمش به میدان رفت و از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفت، اما در این فصل زیر نظر گری اونیل احیا شده و توانست در 16 بازی برای ولورهمپتون آمار خوبی از خود به ثبت برساند.

لیورپول قصد دارد با خرید رایان آیت نوری، به لوییز دیاز کمک کند تا آزادی بیشتری در جناحین داشته باشد. نوری با استفاده از توانایی هجومی خود، این فرصت را در اختیار وینگر کلمبیایی قرار می‌دهد تا به محوطه جریمه اضافه شود و به زهر خط حمله تیمش بیافزاید.

1428