رضاییان: مراسمی در شان والی برگزار می‌کنیم/ کاپیتان فولاد با سمتی دیگر در تیم می‌ماند

رضاییان: مراسمی در شان والی برگزار می‌کنیم/ کاپیتان فولاد با سمتی دیگر در تیم می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان اعلام کرد کاپیتان ایوب والی با سمتی جدید به کارش در این باشگاه ادامه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در پی خداحافظی کاپیتان وفادار فولاد خوزستان از میادین فوتبال بهرام رضاییان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه ضمن تقدیر از زحمات ایوب والی گفت: زحمات و تلاش‌های وصف‌ناپذیر آقای والی طی 15 فصل حضور در ترکیب فولاد خوزستان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بسیار ستودنی است؛ ایشان خاطراتی شیرین را در کتاب خاطرات باشگاه فولاد ثبت کرد و بی‌شک تصور نبودنش در ترکیب فولاد برای همه هواداران عزیز ما ناراحت کننده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان صحبت‌های خود را با این جملات ادامه داد: بی‌شک بخش قابل توجهی از افتخارات باشگاه بزرگ و محبوب فوتبال ایران، مدیون تلاش‌های ایوب والی و بازیکنانی از این جنس است. والی با توجه به تعصبی که به تیمش داشت، به فولاد وفادار ماند و با رفتار و منش خوب خود برای سایر بازیکنان این باشگاه تبدیل به یک الگو و نماد شد. برای او در همه مراحل زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

او افزود: فولاد خانه ایوب عزیز است؛ بی‌شک او در کنار ما خواهد ماند، حضور این ستاره باتجربه در همه سال‌های گذشته برای اعضای باشگاه فولاد قوت قلب بوده و از وجود کاپیتان ابدی و دوست‌داشتنی فولاد در سمتی دیگر استفاده خواهیم کرد.

رضاییان با اشاره به برنامه ویژه باشگاه فولاد برای خداحافظی ایوب والی، افزود: در آینده‌ای نزدیک مراسمی رسمی و در حد نام ایوب والی برگزار خواهیم کرد. بعد از هماهنگی با ایشان در خصوص جزییات این مراسم اطلاع رسانی خواهد شد.

1999