العربی: امارات از لحاظ روحی و روانی کار آسانی مقابل ایران ندارد

العربی: امارات از لحاظ روحی و روانی کار آسانی مقابل ایران ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- سایت العربی نوشت که امارات برای صعود به یک امتیاز بازی مقابل ایران نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در آخرین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با شرایط متفاوتی وارد زمین می‌شوند. پیش از این بازی تعیین کننده ایران 6 امتیازی صعودش را قطعی کرده، اما به دنبال هر سه امتیاز دیدار با امارات است تا بازیکنانش با اعتماد به نفس بیشتری در مرحله بعدی مسابقات شرکت کنند.

بر اساس گزارش العربی؛ تیم ملی فوتبال امارات با کسب 3 تساوی و 10 شکست در دیدارهای رسمی‌اش برابر ایران حداقل از نظر روحی و روانی کار آسانی در بازی امروز نخواهد داشت. امارات برای صعود مستقیم به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا در دیدار با ایران نیاز به کسب حداقل یک امتیاز دارد.

دیدار امروز امارات همچنین نخستین فرصت را برای علی مبخوت، بهترین گلزن 33 ساله این تیم پس از مصدومیت سلطان عادل فراهم می‌کند. امارات در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا (2019 و 2015) تا مرحله نیمه‌نهایی رسید و در هر دو بازی مغلوب قهرمان آن رقابت‌ها یعنی استرالیا و قطر شد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود. ایران در جدول رده‌بندی گروه C جام ملت‌های آسیا با 6 امتیاز صدرنشین است. امارات (4 امتیاز)، فلسطین (یک امتیاز) و هنگ‌کنگ (بدون امتیاز) رتبه‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

1999