آخرین گزینه میلانی‌ها برای تقویت خط دفاعی

آخرین گزینه میلانی‌ها برای تقویت خط دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی - میلانی‌ها دوباره به دنبال جذب یک مدافع جدید از لیگ برتر انگلیس هستند و این بار انتخاب آنها، بار توسین آدارابیویو از فولام است.

به گزارش فوتبالی، این که روسونری پس از مصدومیت‌های پی در پی فیکایو توموری، مالیک تیاو و پیر کالولو به دنبال تقویت خط دفاعی خود است، بر هیچکس پوشیده نیست. آنها گزینه‌های متعددی در بازار نقل و انتقالات ژانویه دارند، از جمله کلمنت لنگلت از استون ویلا و بن گادفری بازیکن اورتون، اما زمانی که یک باشگاه به بودجه نقل و انتقالاتی خود نگاه می‌کند به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر می‌رود.

به گفته جیانلوکا دی مارتزیو، کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورت ایتالیا، آخرین گزینه میلانی‌ها برای خط دفاعی توسین آدارابیویو بازیکن فعلی فولام و جفری مونکادا، مدیر استعدادیابی آث میلان قبلا با برادر و ایجنت آدارابیویو در تماس بوده است. این بازیکن 26 ساله زمانی که قراردادش در 30 ژوئن به پایان می‌رسد، بازیکن آزاد خواهد بود، اما این امکان وجود دارد که در ماه ژانویه برای یک قرارداد با قیمت پایین با باشگاه‌های مختلف وارد مذاکره شود.

آدارابیویو محصول آکادمی جوانان منچسترسیتی است و در سال 2020 با مبلغ 1.65 میلیون یورو به فولام فروخته شد. او در این فصل 12 بازی برای فولام انجام داده و موفق شده یک گل هم برای این تیم به ثمر برساند.

1369