تیاگو ژالو رسما به یوونتوس پیوست

تیاگو ژالو رسما به یوونتوس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پرتغالی لیل به صورت رسمی به یوونتوس پیوست.

به گزارش فوتبالی ، با اعلام باشگاه یوونتوس تیاگو ژالو مدافع راست باشگاه لیل با قراردادی تا تابستان ۲۰۲۶ به این تیم ایتالیایی پیوست. یوونتوس بابت این انتقال مبلغ ۳.۶ میلیون یورو به لیل پرداخت می‌کند که این مبلغ قابل پرداخت در سه قسط متفاوت در سال مالی آینده خواهد بود.

پیش از این گفته می شد که توافق صورت گرفته تا ژوئن ۲۰۲۸ معتبر است اما حالا این قرارداد تا ۲۰۲۶ امضا شده است. توافق با لیل در مورد معامله ای به ارزش حدود ۳.۶ میلیون یورو به اضافه ۱۰ درصد از مبلغ فروش آینده این بازیکن خواهد بود. یوونتوس برای جذب تیاگو ژالو ، مدافع لیل در ابتدا پیشنهادی ۳ میلیونی به تیم لیل داد تا او را طی پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا جذب کند که این پیشنهاد مورد قبول سران تیم فرانسوی قرار نگرفت. اینتر هم دیگر مشتری ژالو بود اما فقط‌ حاضر بود تا او را به صورت بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۲۴ جذب کند و مبلغی برای این بازیکن پرداخت نکرد.

این مدافع پرتغالی در این فصل برای باشگاه خود لیل به دلیل مصدومیت هنوز به میدان نرفته اما یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال پرتغال ارزیابی شده است. این بازیکن در تیم ملی پرتغال هم سابقه بازی داشته است.

۱۰۰۹