یا صفر یا صد؛ اختلاف طبقاتی به جدول لیگ برتر فوتبال زنان هم رسید

یا صفر یا صد؛ اختلاف طبقاتی به جدول لیگ برتر فوتبال زنان هم رسید

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال زنان، جدول این لیگ دچار یک تفاوت عمده بین بالای جدولی ها و پایین جدولی ها شد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال زنان ایران سال هاست به دو دسته تبدیل شده است. یک دسته بالای جدولی ها هستند و ‌یک دسته پایین جدولی ها که لیگ ایران را به یک دو قطبی ویژه تبدیل کرده است.

با شروع لیگ امسال و پخش شدن بازیکنان در تیم ها مختلف، خیلی ها گمان می کردند که این اختلاف از بین برود و بازی ها نزدیک تر شود اما باز هم همان اتفاق همیشگی افتاد.

در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال زنان، خاتون بم با ۲۳ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم های شهرداری سیرجان و ملوان هم با ۲۲ امتیاز دوم و سوم شدند. همینطور پالایش ایلام و سپاهان هم با ۱۷ و ۱۵ امتیاز تیم های بالای جدول را تشکیل دادند. اما اتفاق ویژه اختلاف بین تیم پنجم یعنی سپاهان و تیم ششم یعنی پیکان است.
سپاهانی ها که در رده پنجم هستند با ۱۵ امتیاز جزو تیم های بالای جدول به حساب می آیند در حالی که پیکان که در رده ششم قرار دارد با ۷ امتیاز جزو تیم های پایین جدول شمرده میشود که فاصله اش با منطقه سقوط فقط ۲ امتیاز است.

در ادامه لیگ باید دید این اختلاف شکسته می شود یا باید منتظر بود پنج تیم بالا برای قهرمانی بجنگند و پنج تیم پایین برای سقوط نکردن تلاش می کنند.

۶۰۰۱