کدام بازیکنان در گروه واتس‌اپ منچسترسیتی، بیشترین و کمترین فعالیت را دارند؟

کدام بازیکنان در گروه واتس‌اپ منچسترسیتی، بیشترین و کمترین فعالیت را دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل اکانجی مدافع منچسترسیتی، بازیکنی که کمترین فعالیت را در گروه واتس اپ بازیکنان منچسترسیتی دارد، لو داد!

به گزارش فوتبالی، ملی پوش سوییسی در تابستان 2022 با 15 میلیون پوند از دورتموند به منچسترسیتی ملحق شد. آکانجی در این مدت به بازیکنی کلیدی در تیم گواردیولا تبدیل شده و فصل گذشته نیز 48 بازی انجام داد. این مدافع در تلاش است تا به سیتی برای چهارمین قهرمانی متوالی لیگ انگلیس کمک کند.  هوش این ستاره درون و بیرون زمین کاملا مشهود است. این بازیکن 28 ساله توان حضور در پست های مختلف خط دفاع و هافبک را دارد و در سه گانه فصل گذشته سیتی نیز نقش مهمی داشت. 

آکانجی حالا در گفتگویی به فعالیت بازیکنان منچسترسیتی در گروه بازیکنان این تیم در پیام رسان واتس اپ اشاره کرده است. او گفت که برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی فعال ترین بازیکن منچسترسیتی در گروه واتس اپ است هر چند که جک گریلیش بیشتر از بقیه جوک در گروه می فرستد.  آکانجی گفت:" برناردو سیلوا همیشه در گروه فعال است و به سوالات جواب می دهد.  کدام بازیکن کمترین فعالیت را دارد؟ احتمالا ریکو لوییز. نمی دانم که آیا پیام ها را می خواند یا نه اما هرگز جواب نمی دهد! یادم نمی آید که پیامی در گروه بفرستد. البته پسر خوبی است!"

لوییز در ماه آگوست قراردادی پنج ساله را با سیتی به امضا رساند.  محصول آکادمی سیتی، اولین بازی خود را در تیم ملی انگلیس در ماه نوامبر داشت که گواردیولا اعتماد ویژه ای به او دارد. 

4125