توافق مهاجم نیوکاسل با باشگاه عربستانی

توافق مهاجم نیوکاسل با باشگاه عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه الشباب عربستان برای خرید میگل َآلمیرون از نیوکاسل به توافق رسیده است و به نظر می رسد که این بازیکن خودش را برای حضور در خاور میانه آماده می کند. 

به گزارش فوتبالی، الشباب و نیوکاسل برای انتقال قرضی این وینگر به توافق رسیده اند. در حال حاضر هنوز قراردادی امضا نشده است اما به نظر می رسد که المیرون به این تیم میانه جدولی در لیگ عربستان ملحق خواهد شد. 

نیوکاسل به درآمدزایی نیاز دارد تا درها به روی خریدهای جدید در زمستان باز شود چرا که آنها در سال مالی  اخیر 73.4 میلیون پوند ضرر مالی داشته اند.  شایعات در مورد جدایی ستارگان نیوکاسل در پنجره نقل و انتقالات زمستانی داغ بوده و بحث هایی در مورد فروش برونو گیمارائش، کیران تریپیر و کالوم ویلسون مطرح شده است اما به نظر می رسد که آلمیرون اولین نامی است که از این تیم جدا خواهد شد. 

آلمیرون پنج سال پیش به نیوکاسل ملحق شد که در این مدت به یکی از بازیکنان محبوب هواداران تبدیل شده بود. بهترین فصل او هم فصل 23-2022 بود که پانزده گل یا پاس گل داشت اما بعد از آن نتوانست به بهترین سطحش برگردد و به نظر می رسد که به همین خاطر است که در لیست فروش مدیران نیوکاسل قرار گرفته است. 

نیوکاسل امید زیادی دارد تا از طریق پول فروش آلمیرون به الشباب شرایط مالی خود را بهبود ببخشد. یانیک کاراسکو مهاجم بلژیکی سابق اتلتیکو مادرید دیگر چهره سرشناس خط حمله الشباب به شمار می رود. به تازگی اور بانگا هافبک آرژانتینی سابق اینتر نیز از تیم عربستانی جدا شده است.

4125