روی خط جام ملتهای آسیا و آفریقا/ خبرهای کوتاه از فوتبال کشورهای عربی

روی خط جام ملتهای آسیا و آفریقا/ خبرهای کوتاه از فوتبال کشورهای عربی

 پایگاه خبری فوتبالی– در کوران رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا و جام ملتهای آفریقا، خبرهای حاشیه ای و نقل و انتقالاتی در کشورهای مختلف عربی هم بسیار بازتاب دارد. 

به گزارش فوتبالی، همچنان در بین کشورهای عربی ، فوتبال عربستان خبرسازتر و برجسته از سایر کشورها است.   

"مانوئل پیگرینی" سرمربی تیم رئال بتیس از پیشنهاد باشگاههای عربستانی در تابستان گذشته پرده برداشت. 

او اشاره کرده که به خاطر تمایلش برای ادامه فعالیت در فوتبال اسپانیا، پیشنهاد عربستانی ها را رد کرده است.   

روزنامه «الرياضية» چاپ عربستان از پیشنهاد باشگاه الاخدود عربستان به "معزعلی" مهاجم تیم‌ ملی قطر خبر داده است.    

"عبدالقادرحسن" دروازه بان اسبق تیم ملی امارات مدعی شده است تیم ملی این کشور به دلیل تلفیق جوانان و بازیکنان باتجربه می تواند به جمع چهارتیم برتر مسابقات جام ملتهای آسیا برسد.   بنابر اعلام فدراسیون فوتبال عربستان، مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام‌ حذفی زنان روز ۲۰ بهمن برگزارخواهد شد. 

در این مرحله تیم های القادسیه و الاهلی در شهر الخبر در منطقه شرقی عربستان و تیم های الشباب و الاتحاد در شهر ریاض به مصاف هم خواهند رفت.   

به نوشته روزنامه فرانسوی «۱۰ اسپورت» تیم فوتبال الهلال عربستان به دنبال جذب "دنیس بوآنگا" بازیکن گابنی تیم لس آنجلس گالکسی آمریکا است.  

"قصی منیر" بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال عراق که به لقب «گوزن قهوه ای» معروف است، مدعی شده است با توجه به حضور بازیکنان جوان و باتجربه در تیم ملی عراق و نمایش خوب برابر ژاپن، رسیدن به قهرمانی در دسترس تیم عراق خواهد بود. 

او به بازیکنان تیم عراق توصیه کرده است که در روزهای برگزاری مسابقات، از توجه به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی خودداری کنند.     

درپایان هفته دهم و پایانی مسابقات لیگ نوجوانان اردن، تیم الوحدات با برد ۴ بر صفر برابر الرمثا مقام قهرمانی را کسب کرد.   به نوشته سایت "توتومرکاتو" باشگاه الاهلی عربستان به دنبال جذب "چیرو ایموبیله" مهاجم تیم لاتزیو و تیم ملی ایتالیا است.   

در پایان لیگ فوتبال ساحلی عمان، تیم العامرات با برد ۱۰ بر ۲ مقابل صلاله مقام قهرمانی را کسب کرد.   

۱۹۷۹