زندگی شاد ستاره سابق پی‌اس‌جی در قطر؛ بازنشستگی مجلل!

زندگی شاد ستاره سابق پی‌اس‌جی در قطر؛ بازنشستگی مجلل!

پایگاه خبری فوتبالی – یکی از چهره های سرشناسی که در تابستان قبلی از پی اس جی جدا شد، مارکو وراتی بود.

به گزارش فوتبالی، هافبک ایتالیایی پس از سالها به دوران حضورش در پی اس جی خاتمه بخشید چرا که لوئیز انریکه اعتقادی به او نداشت.  این بازیکن با توجه به حقوق بالایش برای پیدا کردن مقصد مناسب برای خودش در تابستان دچار مشکل شده بود اما بالاخره باشگاه العربی قطر این مشکل را حل کرد. باشگاه عربستانی برای خرید او 45 میلیون یورو پرداخت آن هم در حالی که عملا هیچ باشگاه دیگری حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای خرید او نبود. 

در مورد دستمزد وراتی در العربی چیزی اعلام نشده اما بعید است که دستمزد کمی دریافت کند. العربی خریدهای دیگری نظیر عبدو دیالو مدافع سنگالی و رافینیا آلکانتارا را نیز از پی اس جی داشته است. البته با توجه به این که پی اس جی مالکان قطری دارد، بسیاری از باشگاه ها معتقد هستند که این انتقال ها به نوعی حالت "از این جیب به آن جیب" را دارند. 

در حال حاضر، شرایط برای وراتی در قطر بد پیش نرفته است. این بازیکن در ده تا از پانزده بازی ممکن برای تیمش به میدان رفته و پنج پاس گل داده است. زندگی این بازیکن هم بد به نظر نمی رسد چرا که تصاویر زیادی از خودش در حال شام خوردن، تفریح و خوشحالی در شبکه های اجتماعی منتشر می کند و به نظر می رسد که وراتی مشکلی با زندگی جدیدش در قطر ندارد. 

برخی تصور می کنند که وراتی در سن 31 سالگی، بازنشستگی شیک خود را آغاز کرده است. او تا 2025 با العربی قرارداد دارد و بعید است که در سن 33 سالگی همچنان مشتریان درجه یکی در سطح فوتبال اروپا داشته باشد!

4125