امیدواری سرمربی عراق به قهرمانی در جام ملتهای آسیا

امیدواری سرمربی عراق به قهرمانی در جام ملتهای آسیا

پایگاه خبری فوتبالی –"خسوس کاساس" سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال عراق پس از شکست دادن ژاپن به رسانه های عراقی گفته است که به نمایش این تیم در مسابقات جام ملتهای آسیا خوشبین است و سعی می کند عراق را به فینال جام و حتی قهرمانی برساند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم‌ ملی عراق در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «یو تی وی» عراق مدعی شد که فلسفه مربیگری اش تغییر مرتب ترکیب تیم به منظور رسیدن به چینش ایده آل در جام ملتهای آسیا بوده و تا حد زیادی هم به این مهم رسیده است. این مربی تصریح کرده که عراق دوران درخشانی در فوتبال آسیا داشته و می خواهیم این تاریخ را در ورزشگاههای قطر تکرار کند.

کاساس با اشاره به استعدادهای زیاد در فوتبال عراق، از انتقادهایی که در رسانه های پیرامون تیم ملی عراق پیش از شروع جام مطرح شده بود گفت: "حسن عبدالکریم"، "مصطفی ناظم" و "مصطفی سعدون" که از تیم ملی هم خط خورده اند، بازیکنان خوبی بودند اما به بازیکنان بهتری برای حضور در جام ملتهای آسیا نیاز داریم.ضمن اینکه انتخاب هم بین نفرات مختلف بسیار سخت بود. مهم ترین نکته ای که درباره تیم ملی عراق وجود دارد این است که بازیکنان عراقی، از جان مایه می گذارند و با قلبشان برای تیم ملی عراق بازی می کنند.»

سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق با رد امکان دخالت در کارش مدعی شد که فدراسیون این کشور او را برای قهرمان شدن در جام ملتهای آسیا تحت فشار قرار نداده و از این تیم حمایت خوبی کرده است و او هم به همراه بازیکنان سعی می کند تا برای قهرمانی در این جام بجنگد. حضور عراقی های بیشمار در دوحه هم باعث شده تا ما از حمایت خوبی برخوردار باشیم."

شکست دادن ژاپن توسط عراق، امیدهای طرفداران این تیم را برای تکرار قهرمانی پس از جام ملتهای 2007 را زنده کرده است. طرفداران عراق هم حضور گسترده ای در دوحه دارند و تیمشان را در همه بازیها همراهی می کنند.

1979