واکنش قلعه‌نویی به افشاگری‌های خداداد از جلسات تیم ملی!

واکنش قلعه‌نویی به افشاگری‌های خداداد از جلسات تیم ملی!

پایگاه خبری فوتبالی- امیر قلعه‌نویی به صحبت‌های اخیر خداداد عزیزی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، خداداد عزیزی که همین چندی پیش، اندک زمان کوتاهی را به عنوان مشاور در کنار کادر فنی تیم ملی حضور داشت، بعد از استعفا از سمتش در تیم ملی – که هنوز دلیلش مشخص نشده است – به عنوان کارشناس ثابت ویژه برنامه جام ملتهای آسیا، در شبکه ورزش حضور دارد.

او که بعد از بازی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ، به خاطر چند موضوع از تیم ملی انتقاد کرده بود، در بخشی از صحبتهایش روی این نکته مانور کرد که او در جلسات فنی، پیشنهادهایی به امیر قلعه‌نویی داده بود که سرمربی تیم ملی، موافق نظر خداداد نبود.

در شرایطی که موضع‌گیری خداداد علیه امیر قلعه‌نویی، انتقادهایی را از مشاور سابق سرمربی تیم ملی به دنبال داشته، سرمربی تیم ملی، امروز و در کنفرانس خبری قبل از بازی با امارات، به صورت خیلی نرم، از همکار سابقش انتقاد کرد.

صحبتهای امیر را بخوانید:" آدم‌ها حق دارند نظرشان را بگویند. اخبار یک مجموعه باید امانت بماند و شاید اگر صحبتی شده در جهت خیر و صلاح تیم بوده است. خداداد عزیزی چندین ماه کنار ما بوده است و من او را دوست دارم. عزیزی می‌توانست یکی از بهترین مربیان لیگ شود و انتخاب‌هایش خوب نبوده است. اگر جلسات فنی تیم را گفته، شاید برای خودش دلیلی داشته است."

قلعه‌نویی، حرفهایش درباره خداداد را اینگونه تمام کرد:" خداداد عزیزی بعد از جدایی به من زنگ زد و با هم صحبت کردیم. اگر نظری هم داده حتما صلاح تیم را خواسته است. مسائل فنی، امنیتی که نیست. شاید عزیزی خواسته درباره نگرش کادر فنی صحبت کند و به نظرم این بد نیست. از او خرده نمی‌گیرم و اشکالی ندارد.

9098