عکس / کای رونی، شیطان کوچک جدید منچستری‌ها

عکس / کای رونی، شیطان کوچک جدید منچستری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - کای رونی، پسر ستاره اسبق منچستر یونایتد، غریزه طبیعی گلزنی را از وین رونی به ارث برده است.

به گزارش فوتبالی، کای رونی 14 ساله راه درازی در پیش دارد تا بتواند ادعا کند جانشین برحقی برای پدرش به حساب می‌آید. با این حال، او همچنان به درخشش در رده های آکادمی منچستریونایتد در اولدترافورد ادامه می‌دهد. رونی جونیور در فصل 22-2021، 56 گل و 28 پاس گل به ثبت رسانده که تعداد چهار گل از مجموع این گلها را مقابل لیورپول و دو گل را در دیدار حیاتی و حساس مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند و منجر به پیروزی دو بر صفر شیاطین سرخ شد و با این برد یونایتدی‌ها را به فینال جام حذفی رساند.

کای رونی 14 ساله پس از یک وقفه اجباری، هر طور که شد خود را مجددا به شرایط بازی و آمادگی کامل رساند و سال 2024 را با گلزنی شروع کرد. کای در حساب شخصی خود در اینستاگرام عکسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد در پیروزی تیم آکادمی منچستریونایتد مقابل لیدزیونایتد و پیروزی قاطعانه 6 بر صفر آنها مقابل لیدز موفق شده دو گل از 6 گل تیمش را به ثمر برساند.

تلاش‌های کای رونی باعث شده که پدرش پس از کسب نتایج ضعیف در بیرمنگام و اخراجش از این تیم دوباره روحیه خود را بدست بیاورد و باعث خوشحالی او شود. کاپیتان سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس شاهد پیشرفت روز به روز پسرش است و باید منتظر ماند و تماشا کرد که آیا کای رونی می‌تواند جا پای پدرش بگذارد و رکورد 253 گل وین رونی محبوب برای شیاطین سرخ را جابجا کند یا خیر.

1369