مخالفت با انتقال مدافع سابق بارسلونا به النصر

مخالفت با انتقال مدافع سابق بارسلونا به النصر

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام پیشنهاد 20 میلیون پوندی باشگاه النصر عربستان برای فروش امرسون رویال مدافع این تیم را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که امرسون در تیم آنژه پوستکوگلو نقش کمرنگی در این فصل داشته است، به نظر می رسد که تاتنهام برنامه ای برای فروش بازیکن برزیلی حداقل تا پایان فصل ندارد.  

تیم لندنی در فصل 24-2023 با مصدومیت هایی مواجه بوده است و امرسون نیز سعی کرده که از دقایقش استفاده کند. در ماه های اخیر و در پی مصدومیت های کریستین رومرو و میکی فن ده فن، هم امرسون و هم بن دیویس به عنوان گزینه های ذخیره در پست مدافع میانی قرار گرفته بودند اما از زمان بازگشت دو بازیکن آرژآنتینی و هلندی از مصدومیت، رویال نیمکت نشین شده است. از سویی برای پست دفاع راست نیز پدرو پورو گزینه اصلی است و امرسون شانس حضور در این پست را هم ندارد. 

النصر امید زیادی داشت تا مدافع سابق بارسلونا را به ترکیبش اضافه کند. رویال در سال 2021 با 25 میلیون پوند به تاتنهام ملحق شد و در همه تورنمنت ها در تیم لندنی 93 بازی داشت.  پیش از این تاتنهام با انتقال ایوان پریشیچ به باشگاه دوران کودکی این بازیکن یعنی هایدوک اشپیلت موافقت کرده بود. 

4125