کاپلو: سرمربی تیم ملی ایران نمی‌شوم

کاپلو: سرمربی تیم ملی ایران نمی‌شوم

پایگاه خبری فوتبالی- فابیو کاپلو در یک مصاحبه تلویزیونی، حرفهای جالبی درباره تیم ملی ایران زده است.

به گزارش فوتبالی، تقریبا اکثر مربیانی که سابقه مربی‌گری در دنیا دارند زمانی گزینه سرمربی‌گری تیم ملی بوده و مذاکراتی با آنها انجام شده و یا شایعه مذاکره با آنها مطرح شده است!

 فابیو کاپلوی بزرگ هم از آن مربیانی است که بحث حضورش در ایران بارها مطرح شده اما به گفته مربی سرشناس ایتالیایی، این موضوع، چیزی جز شایعه نبوده است:" دقیقا همین شایعات را به من هم گفته‌اند. اما این شایعات واقعیت نداشته است. شاید کسی با پسر من که مدیربرنامه‌های من است صحبت کرده اما با خودم نه."

آنهایی که دوست دارند کاپلو را یک روز روی نیمکت تیم ملی ببیند، شانسی برای رسیدن به این آرزو ندارند!

ادامه صحبتهای یکی از معروفترین مربیان فوتبال جهان را بخوانید:" اگر الان به من پیشنهاد شود نه من قبول نمی‌کنم. من خیلی پیر شدم. وقتی به شما می‌گویند سرمربی یک تیم شو و مسئولیت یک تیم را قبول کن باید بدانی که با این تصمیم باید صد خودت را بگذاری و باید توانایی این مسئولیت را داشته باشی و نمی‌توانی سرخود و بدون مسئولیت تصمیمی را قبول کنی."

بخش بعدی صحبتهای سرمربی اسبق یوونتوس و رئال مادرید، تعریف از سرمربی سابق تیم ملی است:" کی‌روش را از زمانی که در منچستریونایتد بود و دستیار فرگوسن بود می‌شناسم. بعد از آن هم که در تیم‌های مختلفی مانند رئال مادرید سرمربی‌گری کرد. مربی خوبی است و دیدگاه خوبی به فوتبال دارد. به نظر من شما با کی‌روش به عنوان سرمربی نتایج خوبی را به دست آوردید و توانست کارهایی برای تیم شما انجام بدهد. من فکر می‌کنم این که تو همه چیز را در مورد بازیکنان تیمت بدانی خیلی مهم است. او مسائل انگیزشی تیم را کاملا می‌شناخت و همچنین عوامل بازدارنده را و به همین دلیل فکر می‌کنم او مربی خوبی برای تیم شما بود."

4326