درخواست فدراسیون وزنه‌برداری؛ به ما هم ۱۰ حواله خودرو بدهید

درخواست فدراسیون وزنه‌برداری؛ به ما هم ۱۰ حواله خودرو بدهید

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون وزنه‌برداری به جمع فدراسیون‌های درخواست کننده حواله خودرو اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، پس از حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر که بیش از یک سال قبل اتفاق افتاد، خبری منبی بر اعطای حواله خودروی خارجی به اعضای این تیم منتشر شد.

پس از این موضوع فدراسیون‌ها و ورزشکاران بسیار زیادی مدعی شدند که باید این حواله را دریافت کنند، چون بار اصلی مدال‌آوری ورزش ایران در طول سال و در رویدادهای مختلف بر روی دوش آنهاست. کشتی سردمدار این ماجرا بود و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون چندی قبل اعلام کرد که نامه درخواست این حواله‌های خودرو برای کشتی ‌گیران و مدال‌آوران را به نهاد ریاست جمهوری ارسال کرده تا برای 21 نفر حواله خودرو در نظر گرفته شود.

اکنون خبر می‌رسد که فدراسیون وزنه‌برداری هم درخواست دریافت حواله‌های خودرو را ارسال کرده و منتظر پاسخ است.

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در این باره گفت: در نامه‌ای به نهاد ریاست جمهوری برای 10 نفر درخواست حواله خودرو دادیم. به طور مشخص اسم ندادیم و فقط درخواست کردیم و گفتیم که باید این نگاه ویژه درخصوص قهرمانان وزنه‌برداری هم اتفاق بیفتد.

وی یادآور شد: افرادی همانند محمدنصیری، حسین رضازاده، بهداد سلیمی، کوروش باقری، حسین توکلی، نواب نصیرشلال، علی مرادی و کیانوش رستمی چهره‌های شاخص این رشته هستند که حق‌شان دریافت این حواله خودرو است.

7474