اکرم عفیف، سلاح قطر در جام ملتهای آسیا

اکرم عفیف، سلاح قطر در جام ملتهای آسیا

پایگاه خبری فوتبالی– تیم ملی فوتبال قطر در رقابتهای جام‌ ملتهای آسیا به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی و حفظ جام در خانه است.

به گزارش فوتبالی، تیم قطر در حالی بازی سوم مرحله گروهی را برابر چین انجام خواهد داد که صعودش به مرحله بعدی مسابقات به عنوان تیم اول  قطعی است اما در بازی برابر چین هم به دنبال پیروزی و ۹ امتیازی شدن در جدول گروه یک است.

یکی از بازیکنان مهم قطر در دوره جاری مسابقات مانند رقابت‌های سال ۲۰۱۹، "اکرم عفیف" مهاجم تیم السد قطر است.

عفیف در دوره قبل مسابقات توانست برابر کره جنوبی، امارات و ژاپن گلزنی کند و در مسابقات جاری هم طی دو بازی پی در پی عنابی ها دروازه لبنان و تاجیکستان را بازکرده است.

"اکرم عفیف" در مسابقات سال ۲۰۱۹ به تنهایی ۱۰ پاس گل داد و در این دوره هم یکی از بازیکنان کلیدی قطر در جام ملتهای آسیا بوده است. این بازیکن نشان داده که در لحظات سخت و حساس می تواند به تنهایی باعث برتری عنابی ها مقابل رقبا شود.

این بازیکن ۲۷ ساله، سال ۲۰۱۴ با گلزنی مقابل کره شمالی در دیدار نهایی مسابقات جوانان آسیا در میانمار خود را به عنوان یک ستاره جدید معرفی کرد‌ و با تیم قطر اولسن قهرمانی در آسیا را تجربه کرد.

"اکرم عفیف" قبل از پیوستن به آکادمی اسپایر عضو تیم های نوجوانان المرخیه و السد بود و به مدت ۲ سال هم سابقه حضور در آکادمی باشگاه سویا اسپانیا را دارد.

او که مدتی عضو تیم یوپن بلژیک هم بوده است، در تیم های ویارئال و اسپورتینگ خیخون هم حضور داشته است و اولین بازیکن قطری عضو یک باشگاه اسپانیایی لقب گرفته است.

۱۹۷۹