خبرهای کوتاه از فوتبال کشورهای عربی

خبرهای کوتاه از فوتبال کشورهای عربی

پایگاه خبری فوتبالی– مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا و جام ملتهای آفریقا رویدادهای مهم دو قاره است که آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی ، علاوه بر دو رویداد مهم ملی ، باشگاههای عربی هم همچنان در زمینه نقل و انتقالات بازیکنان خبرساز هستند.
 
- تیم ملی عربستان که دیشب ۶ امتیازی شد تا صعودش قطعی شود، در آخرین بازی دوستانه خود قبل از شرکت در مسابقات جام ملتهای آسیا، برابر هنگ کنگ به پیروزی ۲ بر صفر رسیده بود. هنگ کنگ که همگروه ایران بود برای ششمین بار با عربستان بازی کرده بود و دقیقا هر شب بازی را باخته بود.
 
 بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آفریقا، مسابقات دوره آتی جام ملتهای آفریقا، پوشش وسیع تلویزیونی دارد. این مسابقات در ۱۵۰ کشور جهان پخش خواهد شد که یک حدنصاب جدید در تاریخ مسابقات جام ملتهای آفریقا خواهد بود.
 
 "رامون بلینز"  به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه الاتحاد عربستان معرفی شد. این فرد ۵۶ ساله اسپانیایی سابقه فعالیت به عنوان مدیر ورزشی در باشگاه ختافه و فعالیت در بخش فنی باشگاه تاتنهام را دارد.
 
 به نوشت سایت «گت فوتبال نیوز فرنس» "ناصر الخلیفی" مالک باشگاه پاریس ژرمن علاقه مند است تا "کریم بنزما" مهاجم تیم الاتحاد عربستان را در نقل و انتقالات زمستانی جاری به شکل قرضی و تاپایان فصل جذب کند.
 
به نوشت سایت برزیلی «بولا وی آی پی» "مارسلو گروهی" دروازه بان ۳۶ ساله تیم الاتحاد عربستان ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی جاری از این تیم جدا شود. باشگاههای سانتوس و گرمیو برای جذب گروهی ابراز علاقه کرده اند.
 
 "ابراهیم العنقری" از مدیران سابق باشگاه الهلال عربستان در گفت و گو با برنامه تلویزیونی «اکشن با ولید» مدعی شد تیم ملی عربستان به احتمال ۸۰ درصد به عنوان تیم صدرنشین از مرحله گروهی جام ملتهای آسیا صعود خواهد کرد اما تنها با تلاش مضاعف بازیکنان می تواند به قهرمانی برسد.
 
 
 بنابر اعلام"فابریتزیو رومانو" خبرنگار متخصص نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال، "نابف اکرد" مدافع تیم وستهام و از بازیکنان تاثیرگذار مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲، با پیشنهادهای چشمگیری از تیم های ایتالیایی و عربستانی مواجه شده است.
 

تیم فوتبال الشباب عربستان روز ۴ بهمن در دیداری دوستانه به مصاف تیم آاس رم ایتالیا خواهد رفت‌.
 
۱۹۷۹