برد بارسلونا مقابل یاران ایسکو با هت‌تریک تورس

برد بارسلونا مقابل یاران ایسکو با هت‌تریک تورس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و رئال بتیس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسا موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ژاوی هرناندز که در این فصل از رقابت ها به طور کلی عملکرد خوبی نداشته است، اکنون یک برد پر گل و البته لحظه آخری مقابل رئال بتیس به دست آورد و موفق شد هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه را به دست بیاورد. این دیدار در ورزشگاه خانگی تیم رئال بتیس یا همان بنیتو ویامارین برگزار می شد.

در این بازی فران تورس برای بارسلونا خوش درخشید و موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند. فران تورس یک پاس گل هم در این بازی داد و به این ترتیب به طور کامل از انتقاد ها فاصله گرفت.

گل دیگر بارسلونا را در این بازی ژائو فلیکس به ثمر رساند. نکته جالب دیگر در این بازی این بود که هر دو گل رئال بتیس توسط ایسکو آلارکن به ثمر رسید و این بازیکن اسبق رئال مادرید توانست دو گل به بارسا بزند. این بازی تا دقایق پایانی بازی با تساوی دو بر دو در جریان بود و در نهایت در دقایق پایانی بارسا گل های پیروزی بخش خود را به ثمر رساند.

تماشای خلاصه بازی

1470