رصد بازی ها توسط سرمربی تیم ملی؛ آزمون این بار در پی ساختار جدید تیم‌ ملی

رصد بازی ها توسط سرمربی تیم ملی؛ آزمون این بار در پی ساختار جدید تیم‌ ملی

پایگاه خبری فوتبالی- مریم آزمون سرمربی تیم‌ ملی فوتبال زنان ایران، این روزها تلاش میکند با تماشای بازی های لیگ از نزدیک، بازیکنان جدیدی را به تیم ملی اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، پس از نتایج خوب تیم ملی فوتبال زنان ایران در انتخابی المپیک پاریس، حالا نگاه های بیشتری سمت تیم ملی فوتبال زنان ایران آمده است.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال، که سال قبل از او به دلیل حضور کم در ورزشگاه ها و دیدن بازی های باشگاهی زنان انتقادات زیادی می شد، حالا در این فصل در اکثر مسابقات حاضر است و بازیکنان را رصد میکند تا شاید بتواند ساختار تیمی جدیدی را به وجود بیاورد.

شاید اولین کاری که لازم باشد سرمربی تیم ملی انجام دهد، کاهش میانگین سنی بازیکنان تیم ملی باشد؛ ایران در انتخابی المپیک پاریس با میانگین سنی نزدیک به ۲۹ سال جزو تیم های پیر مسابقات به حساب می آمد اما حالا که فرصت کافی برای مسابقات معتبر وجود دارد، می شود با دعوت از بازیکنان جوان میانگین سنی تیم ملی را کاهش داد. شاید یکی از علل حضور مریم آزمون در ورزشگاه ها و تماشای بازی ها از نزدیک، دعوت از بازیکنان جوانی باشد که به ساختار تیمی جدید بخورند.

این حضور مریم آزمون در ورزشگاه ها در حالی صورت میگیرد که هنوز برنامه تیم ملی برای آینده و فیفادی های پیش رو مشخص نیست و باید دید تا پایان سال مسابقه ای برای تیم ملی فوتبال زنان تدارک دیده خواهد شد یا خیر.

آخرین اردوی تیم ملی فوتبال زنان حدود ۲۰ روز قبل و به صورت انتخابی بود و باید منتظر اردوی اصلی تیم ملی فوتبال زنان در روز های آینده بود.

۶۰۰۱