عکس / ارلینگ هالند برای درخشش مجدد، نور ذخیره می‌کند!

عکس / ارلینگ هالند برای درخشش مجدد، نور ذخیره می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی در حالیکه از تعطیلات زمستانی باشگاه لذت می‌برد، عکسی را در اینستاگرام منتشر کرده که در حال استراحت در زیر نور آفتاب است.

به گزارش فوتبالی، در حالیکه شاگردان پپ گواردیولا با قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان در ماه دسامبر، تعطیلات زمستانی که خیلی هم به آن نیاز داشتند را پشت سر می گذارند، مهاجم افسانه‌ای نروژی در حالیکه هنوز در دوران ریکاوری مصدومیت اخیر خود به سر می‌برد، پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در حال لذت بردن از حمام آفتاب است.

هالند هنگام دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد در جوایز گلوب ساکر گفت: "امیدوارم [به زودی] برگردم، چون از بازی نکردن حالم بد شده است."

این بازیکن 23 ساله توانسته 52 گل در 53 بازی به ثمر برساند که آمار خیره کننده‌ای برای او به شمار می‌رود. اگر ماشین گلزنی منچسترسیتی به دلیل مصدومیت متوقف نمی‌شد، قطعا می‌توانست رکورد بهترین گلزن سال 2023 را که کریستیانو رونالدو به دست آورد، از آن خود کند. چند هفته پیش خبر بازگشت ارلینگ هالند به ترکیب سیتیزن‌ها توسط گواردیولا فاش شده بود، اما تیم پزشکی و کادر فنی منچسترسیتی ترجیح دادند تا این فوق ستاره نروژی چند هفته دیگر هم استراحت کند و با تمام قوا به میادین برگردد. منچسترسیتی روز جمعه در رقابت‌های جام حذفی به مصاف تاتنهام می‌رود.

1369